...کجایند مردان بی ادعا
اینترنت که به وجود آمد، یک ابزار اختصاصی نبود، ما هم میتوانیم از آن استفاده بکنیم یعنی یک راه دو طرفه است. اگر دشمن می تواند از علوم ارتباطات و از پیشرفت ها و تازه های علمی این رشته استفاده کند، ما هم می توانیم استفاده کنیم.از همان شیوه هایی که ضلالت منتشر می کنند، ما استفاده می کنیم و هدایت را منتشر می کنیم. امام خامنه ای (مد ظله العالی) درباره ی ما سرباز ولی امر هستیم؛ در فضای مجازی و خارج از آن. ناصحان رحل خود بر جای دیگری بیفکنند! سر ما و قدم اوست که وصی امام عشق است و نایب امام زمان (عج). برای یاری دین خدا به بدر و احد و حنین و صفین و کربلا و این آخری، جبهه روح خدا، نرسیدیم اما اکنون بسیجی خاکسار امام خامنه‌ای (روحی فداه) هستیم. قلم بخواهد، قلم می‌زنیم؛ شمشیر بخواهد، شمشیر. سکوت بخواهد مطیعیم؛ فریاد بخواهد، مطیع. سوز جانبازی برای آرمان اسلام و انقلاب اسلامی را سالهاست که در سینه پرورانده‌ایم و علم کامل داریم که برای پایداری انقلاب اسلامی بسوی کربلای خود رهسپار خواهیم شد. از دنیا هیچ نمی‌خواهیم جز اینکه به پر و پای ما نپیچد؛ حزب الله در میان دنیاداران با همان مشکلی روبروست که هزار و چهارصد سال است اولیای خدا با آن روبرو هستند. دیگر اینکه سید شهیدان اهل قلم فرمود: هر کس می‌خواهد ما را بشناسد داستان کربلا را بخواند.

مطالب وبلاگ را چگونه ارزیابی میکنید؟

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 16
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 412
بازدید ماه : 992
بازدید کل : 50459
تعداد مطالب : 298
تعداد نظرات : 86
تعداد آنلاین : 1


آمار مطالب

کل مطالب : 298
کل نظرات : 86

آمار کاربران

افراد آنلاین : 1
تعداد اعضا : 0

کاربران آنلاین


آمار بازدید

بازدید امروز : 16
باردید دیروز : 0
بازدید هفته : 412
بازدید ماه : 992
بازدید سال : 2362
بازدید کلی : 50459
منم مادر مادرم را دوست دارم ... یا اماه یا حضرت زهرا تسلیت تسلیت
افسران - منم مادر مادرم را دوست دارم ... یا اماه یا حضرت زهرا  تسلیت تسلیت تسلیت
تعداد بازدید از این مطلب: 455
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


چه خوش است ...
افسران - چه خوش است ...
تعداد بازدید از این مطلب: 442
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


توصیه‌های ویژه امام رضا(ع) برای دعا کردن
افسران - توصیه‌های ویژه امام رضا(ع) برای دعا کردن

 

 

در آموزه های اسلامی دعا به عنوان بهترین پل ارتباطی با خداوند و نیز به عنوان ابزاری برای خودسازی و وسیله ای برای تقرب و توسل به ذات اقدس الهی معرفی شده است که جایگاه ویژه ای در زندگی انسان دارد.

اولین توصیه امام رضا (ع) آن است که از دعا به عنوان سلاح و حربه ای برای دفع دشمنان درونی و بیرونی استفاده نمایید. آن حضرت به اصحابش مکرر توصیه می‏فرمود که : به سلاح پیامبران متصل و متوسل شوید. از ایشان پرسیدند: سلاح پیامبران چیست؟ امام در پاسخ فرمود: دعا.

در روایتی مشابه امام رضا علیه‌السلام از پدران بزرگوارشان از حضرت رسول اکرم (صلی الله علیه و آله) نقل می کنند که فرمود : دعا سلاح مومن و ستون دین و روشنایی آسمان و زمین است. (1)

در توصیه ای دیگر امام رضا (ع) بهترین دعا را صلوات بر محمد و آل محمد برشمرده اند. ابن فضال می گوید : امام رضا علیه‌السلام فرمودند : هر کس قدرت ندارد کفاره گناهان خود را بدهد ، باید بر محمد و آل او (علیه وعلیهم السلام ) صلوات بفرستد که صلوات گناهان را از بین می برد . و نیز فرمود: صلوات بر محمد و آل او در نزد خداوند ثواب تکبیر و تهلیل را دارد. (2)

امام رضا علیه السّلام در توصیه ای دیگر به اصحابش سفارش می‏کرد که دعاهای خود را مخفی کنند و درخواست خود را به مولای خود محرمانه بگویند تا کسی از آن باخبر نگردد. آن حضرت در این باره فرموده است: «دعای مخفی یک بنده برابر با 70 دعای آشکار است».(3)

تعداد بازدید از این مطلب: 442
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


خدای من ...
افسران - احساس من این است
تعداد بازدید از این مطلب: 434
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


نجم الثاقب و عیدی عقدکنان من ...
افسران - نجم الثاقب

فردا علاوه براینکه روز بزرگیه و ولادت آقامون هست همزمان روز عقدکنان منم هست. عقدکنان من فردا توی مسجد مقدس محدثین که منتسب به امام زمان (عج) هست و در جوار مزار شهدای گمنام خوانده میشه از همه عزیزان التماس دعای خیر دارم. انشاله که همه جوونا با عنایت امام زمان(عج) به آرزوهاشون علی الخصوص ازدواج برسن و انشاله خداوند ما را هم از سربازان ایشون و شهیدان در رکاب ایشون قرار بده.

اللهم افعل بی ما انت اهله ...

تعداد بازدید از این مطلب: 475
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0



عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود