...کجایند مردان بی ادعا
اینترنت که به وجود آمد، یک ابزار اختصاصی نبود، ما هم میتوانیم از آن استفاده بکنیم یعنی یک راه دو طرفه است. اگر دشمن می تواند از علوم ارتباطات و از پیشرفت ها و تازه های علمی این رشته استفاده کند، ما هم می توانیم استفاده کنیم.از همان شیوه هایی که ضلالت منتشر می کنند، ما استفاده می کنیم و هدایت را منتشر می کنیم. امام خامنه ای (مد ظله العالی) درباره ی ما سرباز ولی امر هستیم؛ در فضای مجازی و خارج از آن. ناصحان رحل خود بر جای دیگری بیفکنند! سر ما و قدم اوست که وصی امام عشق است و نایب امام زمان (عج). برای یاری دین خدا به بدر و احد و حنین و صفین و کربلا و این آخری، جبهه روح خدا، نرسیدیم اما اکنون بسیجی خاکسار امام خامنه‌ای (روحی فداه) هستیم. قلم بخواهد، قلم می‌زنیم؛ شمشیر بخواهد، شمشیر. سکوت بخواهد مطیعیم؛ فریاد بخواهد، مطیع. سوز جانبازی برای آرمان اسلام و انقلاب اسلامی را سالهاست که در سینه پرورانده‌ایم و علم کامل داریم که برای پایداری انقلاب اسلامی بسوی کربلای خود رهسپار خواهیم شد. از دنیا هیچ نمی‌خواهیم جز اینکه به پر و پای ما نپیچد؛ حزب الله در میان دنیاداران با همان مشکلی روبروست که هزار و چهارصد سال است اولیای خدا با آن روبرو هستند. دیگر اینکه سید شهیدان اهل قلم فرمود: هر کس می‌خواهد ما را بشناسد داستان کربلا را بخواند.

مطالب وبلاگ را چگونه ارزیابی میکنید؟

آمار وب سایت:  

بازدید امروز :
بازدید دیروز :
بازدید هفته :
بازدید ماه :
بازدید کل :
تعداد مطالب : 298
تعداد نظرات : 86
تعداد آنلاین : 1


آمار مطالب

کل مطالب : 298
کل نظرات : 86

آمار کاربران

افراد آنلاین : 1
تعداد اعضا : 0

کاربران آنلاین


آمار بازدید

بازدید امروز :
باردید دیروز :
بازدید هفته :
بازدید ماه :
بازدید سال :
بازدید کلی :

سلام خدمت شما بازدید کنندگان گرامی. با تشکر از بازدید شما. من تا 10 فروردین 92 قراره برم اردوی جهادی در خوزستان اگه تا اون موقع مطلب جدیدی نتونستم بزارم ببخشید. پیشاپیش عید همگی مبارک هر چند میدونم بیشترتون به خاطر تقارن نوروز با ایام عزاداری بی بی دو عالم عید ندارید. التماس دعا یا علی مدد

تعداد بازدید از این مطلب: 449
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


شعر استاد سازگار در تقارن عیدنوروز وایام فاطمیه

نوروز مانند شب تار است یاران

چشم بهار از گریه خونبار است یاران

جایی که اشک مصطفی ازدیده جار یاست

گل هم به چشم دوستان خار است یاران

تبریک در ماه غم زهرا حرام است

مهدی از این تبریک بیزار است یاران

بی معرفت باشم اگر تبریک گویم

وقتی که پیغمبر عزا دار است یاران

تبریک چون گویم که دخت مصطفی را

خون جگر جاری به رخسار است یاران

راه گلستان را به روی دل ببندید

زهرا میان درب و دیوار است یاران

زهراست برما مادرو باید بدانیم

مادر به ما ، در حشر غمخوار است یاران

بلبل شده در بوستان هم ناله با گل

گل ،  زارتر ازگل به گلزار است یاران

ما چون خریدار غم زهرا نباشیم

زهرا غم مارا خریدار است یاران

روزی که از فرزند مادر می گریزد

زهرا برای شیعیان یار است یاران

دریایی از خون جاری از چشم تر ماست

نوروز ایام عزای مادر ماست

تعداد بازدید از این مطلب: 426
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


نوروز عید ایرانی است اما چرا مورد تایید ائمه قرار گرفته؟

یک نویسنده و محقق علمی و دینی گفت: عید نوروز به این دلیل مورد تایید ائمه قرار گرفته است که در این روز جبرئیل بر پیامبر فرود آمده و وحی را نازل کرده است همچنین روزی است که حضرت علی(ع) بر شانه‌های پیامبر بالا رفته و بت‌های کعبه را نابود می‌کند.

به گزارش فرهنگ نیوز حجت‌الاسلام والمسلمین محمد ابوطالبی در گفت‌وگویی، با بیان این‌که «نوروز یک عید ایرانی است» اظهار کرد: نمی‌توان عید نوروز را یک عید اسلامی نامید، اما آنچه که مهم است این است که خیلی از رفتارها و آداب و رسوم عید نوروز مورد تایید دین اسلام قرار گرفته است و چیزهایی که دین با آن مخالف است بحث خرافات است، وگرنه نکات مثبت آن را قبول دارد و خرافات را رد می‌کند.

تعداد بازدید از این مطلب: 441
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


راهیان نور چیست؟
افسران - راهیان نور چیست؟

سالها از آن حادثه می گذرد ....

سالها پیش در این دیار بارانی عده ای به خاکمان زدند و قصد تعارض به دیارمان داشتند ولی هیچ معرفتی از مردمان این دیار نداشتند .

سالها از آن حادثه می گذرد ....

از آن طرف حادثه توپ و تانک می آمد و از این بر حادثه ندای لبیک بود و بس...

آن طرف همه به اجبار یزید بودند و این طرف به عشق حسین عازم دلها شدند .

سالها از آن حادثه می گذرد ....

آن حادثه تمام شد . یزید آن طرف به دار ذلت آویخته شد و گلهای بوستان این طرف پرپر بر روی دستان باغ تشییع شدند و زره ای از خاک این وطن به دست نامردان نیفتاد .

تعداد بازدید از این مطلب: 407
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


برسنگ مضجع شریف حضرت ابوالفضل(ع) چه نوشته شده؟

عقیق:  بر روی مضجع مطهر و مبارک فرزند با کرامت امیرمومنان، حضرت ابوالفضل العباس (ع) صندوقی چوبی و خاتم کاری شده از بهترین انواع چوب ساج قرار داده شده است که دارای طول 3 متر، عرض 2.20 و ارتفاع 2 متر می باشد. درون این صندوق، صندوق چوبی  میناکاری شده ی دیگری قرار دارد که با نقوش هندی مزین شده و به این آیه منور قرآن کریم مزین گردیده است:

"بسم الله الرحمن الرحيم : هَلْ أَتَى عَلَى الْإِنسَانِ حِينٌ مِّنَ الدَّهْرِ لَمْ يَكُن شَيْئًا مَّذْكُورًا" (سورة الإنسان - آية 1)

"آيا زمانى طولانى بر انسان گذشت كه چيز قابل ذكرى نبود"

http://www.shafaqna.com/photos/lr-18.jpg

تعداد بازدید از این مطلب: 407
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


هوگو چاوز درگذشت /هفت روز عزای عمومی در ونزوئلا
افسران - هوگو چاوز درگذشت /هفت روز عزای عمومی در ونزوئلا

رئیس جمهور ونزوئلا پس از ماه‌ها مبارزه با سرطان در سن ۵۸ سالگی درگذشت.

به گزارش جهان، نیکلاس مادورو معاون رئیس جمهوری ونزوئلا اعلام کرد «هوگو چاوز» که در چند روز اخیر وضعیت جسمانی وی به دلیل مشکلات تنفسی رو به وخامت گذاشته بود، فوت کرده است.

بر اساس اعلام رسانه‌های ونزوئلا چاوز 58 ساله در ساعت 16:25 روز سه شنبه به وقت محلی در بیمارستانی در کارکاس درگذشته است.

تعداد بازدید از این مطلب: 421
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


مناقب حضرت خدیجه (س) در قرآن کریم
پیامبر اکرم صلّی الله علیه و آله و سلّم می فرماید: برترین زنان عالم، چهار نفرند، خدیجه بنت خویلد و فاطمه بنت محمد و آسیه بنت مزاحم و مریم بنت عمران.
مناقب حضرت خدیجه (س) در قرآن کریم
مناقب حضرت خدیجه کبری سلام الله علیها در قرآن کریم در آیات زیر مطرح گردیده است:
۱. «مگر نه تو را یتیم یافت، پس پناه داد؟ و تو را سرگشته یافت، پس هدایت کرد؟ و تو را تنگدست یافت و بی نیاز گردانید؟ و اما [تو نیز به پاس نعمت ما] یتیم را میازار، و گدا را مران».۱
تعداد بازدید از این مطلب: 440
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


چقدر در روز برای شفای مریض ها دعا می کنیم؟
افسران - چقدر در روز برای شفای مریض ها دعا می کنیم؟
افسران - چقدر در روز برای شفای مریض ها دعا می کنیم؟
افسران - چقدر در روز برای شفای مریض ها دعا می کنیم؟

 

 

 

 

 

 

 

محمد امین کودک گنبد کاووسی است که به مدت 10 سال با بیماری ناعلاج و ناشناخته ای مواجه شده است. خانواده او برای مداوا به پزشکان زیادی مراجعه کردند ولی متاسفانه نتیجه مطلوبی حاصل نشده محمدامین برای راه رفتن و نوشتن و ... مشکلات زیادی را تحمل می کند.

/برای شفای محمد امین یک حمد تنها بخونید با یک صلوات/

منبع:www.mehrnews.com

تعداد بازدید از این مطلب: 447
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


حضور قلب در نماز
 

آیت الله مصباح یزدی :
راه کسب حضور قلب، تمرین و ممارست و درک حضور خداست: اینکه انسان پیوسته خود را در محضر خدا و مأنوس با او بیابد، چرا که اگر کسی با خدا انس گرفت، هرگز از سخن گفتن با او و شنیدن کلام او خسته نمی شود؛ چون عاشق هر چه بیشتر با معشوق خود باشد و با او سخن گوید تشنه تر می گردد.
اینکه ما در انجام عبادت ها، زود خسته می شویم و با عجله نمازمان را می خوانیم و به دنبال کارمان می رویم و اگر نماز به درازا انجامید، نه تنها لذتی احساس نمی کنیم، بلکه احساس می کنیم در قفس گرفتار شده ایم؛ به این دلیل است که درک نمی کنیم در برابر چه کسی قرار گرفته ایم و با چه کسی حرف می زنیم! ممکن است با علم حصولی، مقام بندگی و جایگاه والای خداوند را بشناسیم و پی به عظمت او ببریم؛ ولی این مفاهیم ذهنی در دل ما اثر نکرده است و باعث ارتباط حقیقی با خدا نمی گردد. آنچه موجب ارتباط حقیقی و واقعی با خدا می گردد، حضور قلب به هنگام عبادت است. عبادت هایی که ما موفق به انجام آن می شویم، تنها موجب اسقاط تکلیف می گردد و آن بهره ای که باید ببریم، نمی بریم؛ چون عبادت هایمان روح ندارد و بدون حضور قلب انجام می گیرد. اشتغال به امور دنیوی مانع از انس دل با خدا و حضور قلب می شود و این مشکلی است که ما با آن مواجه ایم.
پیوسته سؤال می شود که برای تحصیل حضور قلب در نماز چه باید کرد؟ تحصیل حضور قلب به تمرین و ریاضت نیاز دارد. در ابتدا انسان باید در گوشه ای خلوت بنشیند و به این نکته بیندیشد که خدا او را می بیند. برخی از اساتید اخلاق توصیه می کردند که باید در این تمرین از جنبه های تخیّلی سود جست: به این معنا که
اگر در اتاقی نشسته اید و یا در محل خلوتی بسر می برید، فرض کنید شخصی پنهانی مواظب رفتار شماست و شما او را نمی بینید. آیا رفتارتان هنگامی که شخصی مواظب شماست، با آنگاه که کسی مواظب شما نیست، یکسان است؟ بخصوص اگر آن شخص یک فرد عادی نباشد و شما بدو اهمیت می دهید و سرنوشت خود را در دست او می بینید. مایلید در نزد او عزیز باشید و او شما را دوست بدارد. آیا در این صورت می توانید بکلی از او غافل گشته، به امر دیگری مشغول گردید؟
اگر انسان سعی کند با تمرین، این نکته را برای خود مجسم سازد که در حضور خداست و خدا به او نگاه می کند و اگر او خدا را نمی بیند، خدا او را می بیند، رفته رفته، در عبادتش حضور قلب پیدا کرده و آن عبادت دارای روح می گردد. آن عبادت تنها موجب اسقاط تکلیف نمی شود، بلکه موجب ترقی و تعالی معنوی او و قرب به خدا می گردد. بدون شک فرموده حضرت علی(علیه السلام) شاهدی بر این مطلب است:
اِتَّقُوا مَعاصِیَ اللّهِ فیِ الْخَلَواتِ فَاِنَّ الشّاهِدَ هُوَالْحاکِمُ
از انجام معصیت در محلهای خلوت بپرهیزید، زیرا کسی که شاهد اعمال شماست، زمام داوری نیز به دست اوست.
منبع : کتاب ره توشه آیت الله مصباح
mesbahyazdi.ir/node/3897 

تعداد بازدید از این مطلب: 414
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


جنبش وبلاگی بازگـشت هـاشمی

ملت شریف ایران اسلامی

سال گذشته دست در دست یكدیگر توانستیم حماسه بزرگ ملی ۴۰ میلیونی انتخابات ریاست جمهوری ۱۳۸۸ را رقم بزنیم.

اما گروهی اندك و شكست خورده با اتكا به برخی از نخبگان و نیروهای سابقه دار انقلاب اسلامی كودتای زشت و ننگین را علیه این حماسه بزرگ ملی بپا كردند.

دراین میان یكی از اضلاع تحریك افكار عمومی و تخریب جایگاه بین المللی با سو استفاده از سكوت آقای هاشمی رفسنجانی و اقدامات نا بهنجار و ناصواب برخی از وابستگان و نزدیكان ایشان تعقیب می شد.

اگر چه همگان از سكوت كشنده آقای هاشمی همچنان دلگیر و رنجیده خاطر هستیم و اسناد متعدد دخالت اطرافیان ایشان را در كودتای ننگین سبز علیه اراده همگانی ملت ایران ازیاد نبرده ایم ، لكن ما اعضای جبهه وبلاگ نویسان و فعالان سایبری ایران اسلامی با عنایت به مولفه های ذیل درحركتی ملی و مردمی برآن هستیم تا صدای مردم را مبنی بر خواست عمومی ماندن در خط ولایت و رهبری بگوش ایشان برسانیم.

تعداد بازدید از این مطلب: 507
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


ازدواج مردی 50 ساله با دختری 6 ساله. در مورد ازدواج پیامبر(ص) با عایشه

در این پست می خواهیم در مورد ازدواج پیامبر(ص) و عایشه صحبت کنیم. چون افراد ضد اسلام و ضد دین خیلی به این قضیه ایراد می گیرند که نعوذبالله ازدواج با دختری 6 ساله فقط به قصد شهوترانی بود و پیامبر(ص) العیاذبالله فردی شهوتران بود.

مطلب در دو بخش تقدیم می شود. مطلب اول بررسی سن عایشه با استفاده از منابع اهل تسنن است که بررسی کنیم عایشه واقعاً آیا در زمان ازدواج با پیامبر(ص) 6 ساله بوده یا بیشتر. و مطلب بعدی هم در مورد اختلاف سنی در ازدواج و بحث شهوت در ازدواج که کلی است.

تعداد بازدید از این مطلب: 402
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


یالا فرهادی، مثل یک ایرانی باشرف سرت رو بالا بگیر و اسکار رو پس بده
افسران - یالا فرهادی، مثل یک ایرانی باشرف سرت رو بالا بگیر و اسکار رو پس بده
افسران - یالا فرهادی، مثل یک ایرانی باشرف سرت رو بالا بگیر و اسکار رو پس بده
 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

یالا فرهادی، مثل یک ایرانی باشرف سرت رو بالا بگیر و اسکار رو پس بده
هنوز هم کسی هست که از آزاد اندیشی در غرب حرف بزند؟! هنوز کسی مانده که نداند اسکار و هالیوود پیاده نظام پنتاگون است؟! اینها همه چیز را به گند کشیدند. از نوبل و لیست های نخبگانی شان بگیر تا اسکار. وقتی عقب افتاده هایی مثل شیرین عبادی نوبل می گیرند و زهرا رهنورد در لیست صد متفکر اول کره ی زمین انتخاب می شوند باید هم به «آرگو» اسکار بدهند تا معنای «لتفسدنّ فی الارض مرتین و لتعلنّ علوّا کبیرا» به تمامه محقق بشود. دیشب از سر خودآزاری فرهنگی نشستم و فیلم «جدایی نادر از سیمین» را دوباره دیدم تا احساسم از دنیایی که امریکایی ها ساخته اند کامل باشد. دنیایی که دروغ جزء ذات آن است. حالا جناب اصغر فرهادی - تو که در نکوهش دروغ فیلم ساخته ای - بهتر است برای محافظت از شرف ایرانی ات سرت را بالا بگیری و بوسه ات روی مترسک مبتذل اسکار را پس بگیری.
یامین پور

تعداد بازدید از این مطلب: 451
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


امام خامنه ای در هشدار به طرفداران مذاکره
افسران - امام خامنه ای در هشدار به طرفداران مذاکره
بدانید فشار و مذاکره با هم سازگار نیست و ملت مرعوب این چیزها نخواهد شد.

مذاکره با امریکا مشکلی را حل نمی کند چرا که آنها در ۶۰ سال اخیر به هیچیک از وعده های خود عمل نکرده اند.
تعداد بازدید از این مطلب: 418
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


امروز از دیروز به مرگ نزدیک تریم به خدا چطور؟
افسران -  امروز از دیروز به مرگ نزدیک تریم به خدا چطور؟

امروز از دیروز به مرگ نزدیک تریم به خدا چطور؟

تعداد بازدید از این مطلب: 403
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


وفات فاطمه معصومه (س) تسلیت باد

پیامک عرض تسلیت وفات حضرت معصومه (س)

خوب می دانم که روز وفات تو، روز تاریکی برای سرزمین قم بوده است.آسمانش، دل به هوای تو بسته بود و خاکش، به شوق قدم هایِ تو نفس می کشید؛ اما ناگهان، موج حزن و اندوه، در همه شهر جاری شد.

وفات فاطمه معصومه (س) تسلیت باد

تعداد بازدید از این مطلب: 425
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


عالِم حقیقی اسلام هرگز از دنیا نخواهد رفت
افسران - عالِم حقیقی اسلام هرگز از دنیا نخواهد رفت
عالمی از علمای دین از سرای غرور به دار سرور شتافت و برای ما فرصتی است تا نظری دوباره به طومار زندگی اندازیم و عبرت گیریم.
تعداد بازدید از این مطلب: 411
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0



عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود