...کجایند مردان بی ادعا
اینترنت که به وجود آمد، یک ابزار اختصاصی نبود، ما هم میتوانیم از آن استفاده بکنیم یعنی یک راه دو طرفه است. اگر دشمن می تواند از علوم ارتباطات و از پیشرفت ها و تازه های علمی این رشته استفاده کند، ما هم می توانیم استفاده کنیم.از همان شیوه هایی که ضلالت منتشر می کنند، ما استفاده می کنیم و هدایت را منتشر می کنیم. امام خامنه ای (مد ظله العالی) درباره ی ما سرباز ولی امر هستیم؛ در فضای مجازی و خارج از آن. ناصحان رحل خود بر جای دیگری بیفکنند! سر ما و قدم اوست که وصی امام عشق است و نایب امام زمان (عج). برای یاری دین خدا به بدر و احد و حنین و صفین و کربلا و این آخری، جبهه روح خدا، نرسیدیم اما اکنون بسیجی خاکسار امام خامنه‌ای (روحی فداه) هستیم. قلم بخواهد، قلم می‌زنیم؛ شمشیر بخواهد، شمشیر. سکوت بخواهد مطیعیم؛ فریاد بخواهد، مطیع. سوز جانبازی برای آرمان اسلام و انقلاب اسلامی را سالهاست که در سینه پرورانده‌ایم و علم کامل داریم که برای پایداری انقلاب اسلامی بسوی کربلای خود رهسپار خواهیم شد. از دنیا هیچ نمی‌خواهیم جز اینکه به پر و پای ما نپیچد؛ حزب الله در میان دنیاداران با همان مشکلی روبروست که هزار و چهارصد سال است اولیای خدا با آن روبرو هستند. دیگر اینکه سید شهیدان اهل قلم فرمود: هر کس می‌خواهد ما را بشناسد داستان کربلا را بخواند.

مطالب وبلاگ را چگونه ارزیابی میکنید؟

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 8
بازدید دیروز : 197
بازدید هفته : 205
بازدید ماه : 1440
بازدید کل : 51901
تعداد مطالب : 298
تعداد نظرات : 86
تعداد آنلاین : 1


آمار مطالب

کل مطالب : 298
کل نظرات : 86

آمار کاربران

افراد آنلاین : 1
تعداد اعضا : 0

کاربران آنلاین


آمار بازدید

بازدید امروز : 8
باردید دیروز : 197
بازدید هفته : 205
بازدید ماه : 1440
بازدید سال : 3804
بازدید کلی : 51901
جایگاه علمی ایران در رشته های مختلف در غرب آسیا و جهان
افسران - جایگاه علمی ایران در رشته های مختلف در غرب آسیا و جهان

منبع:http://www.afsaran.ir

تعداد بازدید از این مطلب: 473
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


به خطاهایم معترفم....
افسران - به خطاهایم معترفم....

اما من ای خدایم، به خطاهایم معترفم، پس بر من ببخشای! منم‏ که گناه کردم، منم که خطا نمودم، منم که نادانی کردم، منم که ‏به سوی گناه شتافتم، منم که اشتباه کردم، منم که به غیر تواعتماد کردم، منم که در عین دانایی گناه کردم، منم که وعده‏ ها دادم، منم که وفا ننمودم، منم که پیمان شکستم، منم که به جرم‏ خود اقرار کردم.
بارالها، من بدان نعمات که مرا داده‏ای اذعان دارم، به ‏گناهانم اعتراف کرده و از آنها باز می‏گردم، تو نیز مرا بیامرز.
آن کس که تو را از دست داد، چه کسی را یافت و آن که ترا یافت چه کسی را از دست داد! به راستی که زیانکار است آن کس که به ‏جای تو دیگری را برگزیند و بسی خسران زده است آن که بکوشد تا از تو جدا گردد. چگونه به غیر تو امیدوار شوم، در حالی که تو رشته احسان را نگسسته‏ای و چگونه نیاز خویش از درگاه غیر توبطلبم و حال آن که عادت بخشندگی خویش را دگرگون نساخته‏ای!
خداوندا، من را به کمند مهربانی خویش به سوی خود آر تا وصال‏ تو را دریابم و با جاذبه الطاف خویش مرا درکش تا به سوی تو روی ‏آورم!
بخش کوتاهی از بندهای دعای عرفه امام حسین‏ علیه السلام در عرفات

منبع:http://golshanedel.persianblog.ir/

تعداد بازدید از این مطلب: 455
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


انتخابات آزاد رمز مشترک

در آستانه انتخابات ریاست جمهوری سال ۹۲ ، قطعاتی از پازل طراحی شده توسط دشمنان بیرونی و عناصر داخلی رونمایی شد!

کلید واژه بظاهر زیبایی که قرار است در یک پروسه زمانی، پیوستهای آن برای ظرفیت سازی صادر شود و به بلوغ خود، یعنی قرار گرفتن به عنوان رمز شورش و فتنه ارتقاء یابد،انتخابات آزاد است.

از آقای هاشمی رفسنجانی که گفته است:برگزاری انتخابات آزاد میتواند بخش بزرگی از مشکلات کشور را حل کند باعث افزایش اعتماد مردم و دوستداران نظام شود.

تا آقای سید محمد خاتمی که ادامه داده: با این روندی که هست فقط یک راه وجود دارد؛ اینکه نظام، رویکردش را عوض کند و آن را در «انتخابات آزاد»، سالم و فراگیر نشان دهد.

تعداد بازدید از این مطلب: 454
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


دل نوشته ای برای حاج رضوان

به بهانه سالـــگرد شهادت مردی ازجنس نـــور، ساکت و کم حرف، مردی از تــبــار حـــــق ...

حاج رضوان !
سلام ،
سلام به توایی که گمنام زندگی کردی و گمنام هم از دنیا رفتی .

عماد مغنیه عاشق رهبری بود ....
همیشه می گفت در برابر ولایت فقیه ما هیچ نیستیم .

تعداد بازدید از این مطلب: 507
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


مگر این عشق هم تحریم می شود!
افسران - مگر این عشق هم تحریم می شود!
تعداد بازدید از این مطلب: 428
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


چه میکنه این ساندیس
افسران - چه میکنه این ساندیس

با دیدن خیل عظیم مردم رو تو راهپیمایی با خودم گفتم چه میکنه این ساندیس

آری ما جد اندر جد ساندیس خوریم

تعداد بازدید از این مطلب: 429
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


زندگی نامه شهید حجت الله رحیمی
افسران - زندگی نامه شهید حجت الله رحیمی

 زندگی نامه شهید کربلایی حجت الله رحیمی
بیو گرافی شهید حجت الله رحیمی

شهید حجت الله رحیمی در تاریخ 24/12/1368 در شهر باغملک دیده به جهان گشود و درسال 1379 یعنی در سن 11 سالگی به عضویت پایگاه مقاومت بسیج مسجد سیدالشهدا باغملک درآمد و فعالیت مذهبی خود را بعنوان موذن ومکبر در این مسجد شروع نمود . وی در سال 1384 به عنوان عضو فعال بسیج فعالیتهای رزمی و فرهنگی خود را گسترش داده و به عنولن مسئول فرهنگی و مسئول اطلاعات پایگاه مقاومت امام حسین با غملک منصوب گردید .

تعداد بازدید از این مطلب: 507
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


رهبر معظم انقلاب: راهپیمایی 22 بهمن معجزه عظيم الهي بود

راز این ماندگاری، حقانیت انقلاب اسلامی است و به همین دلیل است که جمعیت شرکت کننده در راهپیمایی 22 بهمن امسال و در سی و یکمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، به مراتب از سالهای قبل بیشتر، پررنگ تر و قوی تر بود.

 حضرت آیت الله خامنه ای رهبر معظم انقلاب اسلامی امروز در دیدار جمع زیادی از مردم آذربایجان، حضور گسترده و خیره کننده مردم در راهپیمایی 22 بهمن امسال را معجزه عظیم الهی خواندند و تأکید کردند: ملت ایران در روز 22 بهمن با آگاهی، بصیرت، همت و توفیق الهی پاسخ کوبنده ای به همه مخالفان نظام جمهوری اسلامی داد و حجت را بر همه تمام کرد.در این دیدار که در آستانه سالگرد قیام تاریخی مردم تبریز در 29 بهمن سال 56 برگزار شد، رهبر انقلاب اسلامی با تجلیل از این حرکت انقلابی، مبتکرانه و تأثیرگذار مردم هوشیار و وفادارآذربایجان و تبریز، به تبیین دلایل ماندگاری انقلاب اسلامی ایران و گسترش نفوذ و اثرگذاری آن در میان ملتها پرداختند و افزودند: از آنجا که انقلاب اسلامی، سخن حق و اهداف آن نیز که از طرف امام حکیم (ره) ترسیم شد، با فطرت مردم مسلمان ایران هماهنگ بود، همچون شجره ای طیبه، با گذشت زمان پرفروغ تر و تأثیرگذارتر شد و با لطف و عنایت الهی، دلهای بسیاری را بسوی خود جذب کرد.

تعداد بازدید از این مطلب: 436
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


راهپیمایی یوم الله 22 بهمن فراموش نشه !!!
افسران - راهپیمایی یوم الله 22 بهمن فراموش نشه افسر جنگ نرم !!!

سالروز پیروزی انقلاب اسلامی و 22 بهمن ماه در حالی فرا می‌رسد که ایران اسلامی در اوج اقتدار علمی و فناوری در عرصه‌های ملی، منطقه‌ای و جهانی قرار دارد و با وجود اعمال تحریم های شدید و ناجوانمردانه دشمنان قسم خورده علیه جمهوری اسلامی ایران همچنان شاهد این هستیم که بر پایه عزم و همت دانشمندان ، فناوران و نوآوران و جوانان کشورمان، ایران اسلامی با کسب جایگاه شانزدهم تولید علم دنیا، همچنان بر جایگاه اول علمی منطقه تکیه زده است.

اکنون در آستانه یوم الله 22 بهمن و آغاز دهه‌ چهارم از حیات پربرکت و طیبه نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران؛ «دهه‌ پیشرفت و عدالت» قرار گرفته‌ایم، مدیریت وب لباس خاکی های امام خامنه ای عزیز از تمامی آحاد جامعه ، و جوانان فعال در حوزه فضای مجازی به خصوص افسران جوان جنگ نرم و وبلاگ نویسان ارزشی دعوت به عمل می آورد تا یکبار دیگر با حضور پر شور و حماسی تحت هدایت‌های داهیانه رهبر معظم انقلاب اسلامی حضرت آیت الله العظمی الامام خامنه ای (مدظله العالی) با نمایش وحدت ملی خود در راهپیمایی عظیم 22 بهمن، ضمن خنثی‌سازی توطئه دشمنان قسم خورده ملت ایران، مشت محکمی بر دهان یاوه گویان بکوبند و ادامه دهنده راه امام و شهیدان باشند.
www.lebaskhaki.ir

تعداد بازدید از این مطلب: 442
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


4 طرح رفسنجانی برای انتخابات ریاست جمهوری ۹۲
افسران - 4  طرح رفسنجانی برای انتخابات ریاست جمهوری ۹۲

هاشمی رفسنجانی در انتخابات آتی ریاست جمهوری نقشی جدی ایفا خواهد کرد؛ اما این که نقش او در انتخابات چه خواهد بود را در سناریو‌های مختلفی می‌توان دید.

1. حضور مستقیم به عنوان کاندیدا
2. حضور به عنوان پدر معنوی اصلاحات
3. حمایت از کاندیدای وحدت ملی؛‌ راهبری طرح وحدت ملی
4. حمایت از کاندیدای خاص خود

تعداد بازدید از این مطلب: 509
برچسب‌ها: انتخابات 92 ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


شهید مهدی باکری
افسران - شهید مهدی باکری(1)

منبع:farmandehan.blogfa.com

تعداد بازدید از این مطلب: 453
برچسب‌ها: وصیت نامه ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


ماجرای ازدواج مقام معظم رهبری
افسران - ماجرای ازدواج مقام معظم رهبری

حاج محمد اسماعیل خجسته باقرزاده، پدر عروس، از کاسبان دین دار و باسواد مشهد بود. او پذیرفت که دخترش به عقد طلبه تازه از قم برگشته ای درآید که تصمیم دارد در مشهد ساکن شود، آیت الله میلانی و دیگر بزرگان اهل علم مشهد او را می شناسند و تایید می کنند و به او علاقه دارند.
به گزارش مشرق، در کتاب "شرح اسم” که به بیان زندگی نامه مقام معظم رهبری در سال‌های قبل از انقلاب پرداخته است، مطلب مربوط به ازدواج ایشان به شرح زیر است:

تعداد بازدید از این مطلب: 443
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


شهید احمد اسماعیل تبار

استان مازندران > شهرستان بابل

وصیت نامه

«روحانی شهید: احمد اسماعیل تبار» با درود و سلام‌ بر رادمرد انسانیت‌ و مشعلدار هدایت‌، نخستین‌ پرچمدار عدل‌ و عدالت‌، حجه‌ بن الحسن ‌العسگری‌-عجل الله تعالی فرجه- و سلام‌ بر نائب‌ برحقش‌، پیر جماران‌، زاده‌ زهرا-سلام الله علیها-، بت‌ شكن‌ دوران‌ و ابراهیم‌ زمان‌، درهم‌ كوبندة‌ مستكبرین‌ جهان‌ و كلمة‌ محبوب‌ قرن‌. خدایا! به‌ محمد-صلی الله علیه و آله- بگو كه‌ پیروانش‌ حماسه‌ آفریدند و به‌ علی‌-علیه السلام- بگو كه‌ شیعیانش‌ قیامت‌ برپا كردند و به‌ امام‌حسین‌-علیه السلام- بگو كه‌ خونش‌ هنوز در رگها می‌جوشد؛ بگو از آن‌ خونها، سرها روییده؛‌ ظالمان‌ سرها را بریدند ولی‌ باز هم ‌سرها روئیده‌. خدایا! توفیقم‌ ده‌ كه‌ دلم‌ محل‌ معرفت‌ تو باشد و در اجرای‌ فرمان‌ تو ثابت‌ قدم‌ باشم‌. خدایا! من‌ تو را می‌طلبم‌. ای‌ معبودم‌ و ای‌ معشوقم‌! كمكم‌ كن‌ كه‌ در هنگام‌ نبرد، با دلی‌ قوی‌ نبرد كنم‌. خدایا! مگر غیر از این‌ است‌ كه‌ بدن‌ ما برای‌ مردن‌ آفریده‌ شده‌؛ پس‌ دوست‌ دارم‌ كه‌ بدنم‌ طوری‌ قطعه‌ قطعه‌ شود و بدنی‌ برای‌ من‌ باقی‌ نماند تا اینكه‌ قسمتی‌ از زمینی‌ را به‌ عنوان‌ قبر اشغال‌ كنم‌ كه‌ بعدها بگویند، او در راه‌ خدا كشته‌ شده‌ است‌. دوست‌ دارم‌ كه‌ برای‌ همیشه‌ مفقودالجسد بمانم‌، مثل‌ خیلی‌ از مفقود الجسدها، مثل بی بی دو عالم، فاطمه – سلام الله علیها- که بعد از گذشت بیش از سیزده قرن هنوز قبری ندارد و مفقود الجسد است. خدایا! افسوس که در عمرم طوری عمل نکردم که شیعه علی –علیه السلام- عمل می کند و طوری زندگی نکردم که امت محمد – صلی الله علیه و آله- زندگی می کنند و طوری وظایفم را انجام ندادم که سرباز امام زمان – عجل الله تعالی فرجه- انجام می دهد.

تعداد بازدید از این مطلب: 529
برچسب‌ها: وصیت نامه ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


خوشا آنان که وقت دادن جان به جای گریه خندیدند و رفتند ...
افسران -  خوشا آنان که وقت دادن جان  به جای گریه خندیدند و رفتند ...

خوشا آنان که با ایمان و اخلاص/حریم دوست بوسیدند و رفتند

خوشا آنان که در میزان و وجدان/حساب خویش سنجیدند و رفتند

خوشا آنان که پا در وادی حق/نهادند و نلغزیدند و رفتند

خوشا آنان که با عزت ز گیتی/بساط خویش برچیدند و رفتند

ز کالاهای این آشفته بازار/شهادت را پسندیدند و رفتند

خوشا آنان که بهر یاری دین/به خون خویش غلطیدند و رفتند

خوشا آنان که وقت دادن جان/به جای گریه خندیدند و رفتند

خوشا آنان که با ایثار هستی/ز هستی دیده پوشیدند و رفتند

خوشا آنان که بهر حفظ اسلام/علیه کفر جنگیدند و رفتند

منبع:/www.afsaran.ir/

تعداد بازدید از این مطلب: 522
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


چهار انگیزه تل‌آویو از تجاوز به خاک سوریه

http://media.farsnews.com/media/Uploaded/Files/Images/1391/09/22/13910922000203_PhotoA.jpg

ارتش صهیونیستی با تجاوز به خاک سوریه نشان داده است که آمادگی آن را دارد، هرجا که لازم شد، ناتوانی‌های شورشیان را جبران کند.

به گزارش 598 به نقل از فارس، حمله نظامی اخیر جنگنده‌های رژیم اشغالگر صهیونیستی به یک سرزمین اسلامی یعنی سوریه، بی‌تردید تحولی تازه در این سرزمین بحران‌زده محسوب می‌شود، سرزمینی که 23 ماه است درگیر فتنه داخلی است و در آن بنابر برخی آمارها، بیش از 60 هزار نفر جان خود را از دست داده‌اند.

جدا از اینکه این اقدام، نقض آشکار قوانین بین‌المللی و دهن‌کجی مجدد تل‌آویو به جامعه بین‌المللی با چراغ سبز ایالات متحده است، جا دارد ارتباط آن با بحران 23 ماهه سوریه هم بررسی شود. منابع ناشناس آمریکایی صراحتا به روزنامه آمریکایی نیویورک‌تایمز گفته‌اند که از قصد اسرائیل برای تجاوز به سوریه مطلع بوده‌اند و البته مساله را به این گونه جلوه داده‌اند که اسرائیل قصد داشته، به کاروانی حمله کند که از سوریه برای حزب‌الله سلاح حمل می‌کرده است.

تعداد بازدید از این مطلب: 477
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


در خواست شهید همت و شهید جهان آرا از جوانان

منبع:http://abasaleh90.mihanblog.com

تعداد بازدید از این مطلب: 476
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


دهه فجرمبارک
افسران - دهه فجر...
تعداد بازدید از این مطلب: 515
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


مین جنگ نرم
افسران - مین جنگ نرم
تعداد بازدید از این مطلب: 524
برچسب‌ها: جنگ نرم ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


از جاهلیت حجاز تا جاهلیت مدرن

تاریکی و ظلمت، شرک و کفر، جنگ و خونریزی، نابرابری و بی عدالتی، کینه و دشمنی و ... همه جا را فرا گرفته است. دیگر انسانیت و اخلاق معنایی ندارد. محبت بی معناست. ارزش های اخلاقی حلقه مفقوده زندگی بشریت است. دختران حق زندگی ندارند و باید زنده به گور شوند ولی تعداد زیاد پسران نشانه خوبی برای هر خانواده است. با کوچکترین سوء تفاهمی جنگ های خونین و بی پایان رخ می دهد.

اشرافی گری تنها ملاک شایستگی است. سیاه پوستان برده هستند و نژاد پست تر، و بردگان از حداقل حقوق اجتماعی بی بهره اند. شکنجه ضعیفان امری طبیعی است و بالاخره انسان گرگ انسان است. اینها همه و همه تنها گوشه ای از ویژگی های دوره خاصی از تاریخ است؛ عصر جاهلیت.

تعداد بازدید از این مطلب: 460
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


سخنان مقام معظم رهبری درباره دهه فجر
 * خاطره دهه فجر بزرگترین خاطره ملت ما بعد از ورود اسلام به سرزمین ماست.*دهه فجر مقطع رهايي ملت ايران است .

*زنده نگه داشتن ياد شهداي انقلاب باعث تداوم حركت انقلاب است .

*دهه فجر آئينه اي است كه خورشيد اسلام در آن درخشيد و به ما منعكس شد .

*انقلاب اسلامي با اتكاء به قدرت مردم ، آسيب ناپذير است .

*ملت ما بايد قدرت و عظمتي را كه در سايه اسلام و وحدت و مجاهدت به آورده حفظ كند
تعداد بازدید از این مطلب: 442
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


سزاوارترین مردم به پیامبر اکرم در روز قیامت
افسران - پیامبر مهربانی ها
پیامبر_اکرم (صلی الله علیه و آله) فرمود:

سزاوارترین مردم به من در روز قیامت کسی است که در دنیا بر من بیشتر صلوات فرستاده باشد.

-- #اللهم_صل_علی_محمد_وآل_محمد_وعجل_فرجهم .
«مکارم ­الاخلاق، ص 312»
تعداد بازدید از این مطلب: 499
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


چرا باید بگوییم«امام خامنه ای»
افسران - چرا باید بگوییم "امام خامنه ای"؟

شهریور 58 که در مجلس خبرگان قانون اساسی شهید بهشتی کلمه‌ی امامت را در قانون اساسی گذاشت، ریاست آن مجلس با آقای منتظری بود. امام خمینی گفت شما نمی‌توانی مجلس را اداره کنی، برو کنار، آقای بهشتی اداره کند. وقتی شهید بهشتی آمد اصل پنجم را مطرح کند که ولی فقیه نائب امام زمان و امام امت اسلامی است، کشور ریخت به هم. بازرگان اعلام استعفای دسته‌جمعی دولت را کرد. امیرانتظام اعلام کرد که مجلس خبرگان قانون اساسی باید منحل شود. سر یک کلمه کشور ریخت به هم!

تعداد بازدید از این مطلب: 447
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


هر چه می خواهی گناه کن
افسران - هر چه می خواهی گناه کن

امام حسین (ع)فرمودند : پنج کار انجام بده آنگاه هرچه میخواهی گناه کن !!! :

1- روزی خدا را مخور و آنگاه هرچه می خواهی گناه کن !

2- از حکومت خدا بیرون رو و آنگاه هرچه می خواهی گناه کن !

3- جایی را انتخاب کن تا خدا تو را نبیند و آنگاه هر چه می خواهی گناه کن !

4- وقتی عزرائیل برای گرفتن جانت آمد ، او را از خود بران و آنگاه هرچه می خواهی گناه کن !

5-زمانی که مالک دوزخ تو را به سوی آتش میبرد ، در آتش وارد نشو و آنگاه هرچه میخواهی گناه کن !

تعداد بازدید از این مطلب: 452
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


با روی سیاه خویش باید چه کنیم ؟
افسران - با روی سیاه خویش  باید چه کنیم ؟
یک روز اگر چهره گشاید چه کنیم ؟
با روی سیاه خویش باید چه کنیم ؟
عمری که گذشت ، با تو بودیم ای خواب !
آن شب که برادرت بیاید چه کنیم ؟
منبع:/www.afsaran.ir/
تعداد بازدید از این مطلب: 464
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


حق الناس . . .
افسران - حق الناس . . .
تعداد بازدید از این مطلب: 528
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


آرامش..........
افسران - آرامش..........

سرک پدربزرگش را تماشا کرد که نامه ای می نوشت .

پسرک پرسید :

- ماجرای کارهای خودمان را می نویسید ؟ درباره ی من می نویسید ؟

پدربزرگش از نوشتن دست کشید و لبخند زنان به نوه اش گفت :

- درسته درباره ی تو می نویسم اما مهم تر از نوشته هایم مدادی است که با آن می نویسم .

می خواهم وقتی بزرگ شدی مانند این مداد شوی .

پسرک با تعجب به مداد نگاه کرد و چیز خاصی در آن ندید .

تعداد بازدید از این مطلب: 473
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


صلوات....
افسران - صلوات....

امام رضاعلیه السلام: کسی که نمی تواند با چیزی گناهش را پاک و محو نماید بر محمّد ص وآل او صلوات بفرستد زیرا صلوات گناهان را ریشه کن و نابود میکند و از بین می برد.

تعداد بازدید از این مطلب: 514
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0



عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود